Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási információ

Csomagküldési Információ


Tisztelt Ügyfeleink és leendő Ügyfeleink!!

Nagyon köszönjük, hogy vásárlásukkal megtisztelik a Huntland Webshop-ot.


Böngészés és vásárlás a Webáruházban


Honlapunkon tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal. Webáruházunkon történő regisztráció nélkül is tájékozódhat a részletekről. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldalon lévő menüsorból választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot is találhat, amelyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden csoporthoz csakúgy mint az egyes termékekhez részletesebb összefoglaló leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldala jelenik meg, ahol a részletes leírás mellett képet is talál az adott termékről. A képre kattintva, nagyítva is megjelenik az oldalon. (FIGYELEM! A képek néhány termék esetében a gyártó katalógusából vagy weboldaláról származó "illusztrációk". 

Adatbázisunkat cégünk munkatársai igyekeznek rendszeresen karbantartani, azonban a gyártók mindegyike fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévő készülékek címkéjét, hogy azok felépítése, és technikai kialakítása a folyamatos fejlesztések során változik. Mivel nem minden esetben kapunk ezekről a változtatásokról értesítést, ezért a weboldalunkon közölt adatok CSUPÁN TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK, és azok pontosságáért az itt leírt okok miatt nem tudunk teljes felelősséget vállalni - mindezek mellett igyekszünk minden változtatást a lehető leggyorsabban felvezetni oldalunkra. Amennyiben eltérést, frissítési elmaradást találna az adatbázisunkban, kérjük jelezze azt felénk telefonos elérhetőségeinken, vagy e-mailben, hogy mielőbb a lehető legfrissebb információval tudjunk szolgálni.




Webshop -on történő megrendelés menete:

Ha szeretne vásárolni a Huntland Webshop webáruházán keresztül, akkor mindenféleképpen regisztrálnia kell magát az oldalon, illetve azt követően be kell jelentkeznie rendszerünkbe, mert különben a kosárba rakott termékeket nem tudja megrendelni, tehát nem tudja használni a webáruházat. A regisztráció, illetve a bejelentkezés lehetőségét az oldal jobb felső sarkában érheti el.

Ön minden Weboldalunkon szereplő termékünket meg tudja rendelni a termék mellett található kosárba teszem gomb segítségével.

A kosarának tartalmát az oldal jobb felső részén található nagy Kosár ikonra kattintva tudja átnézni, módosítani, összegezni. A konkrét rendelés leadásához be kell jelentkezni és regisztrálni az oldalunk jobb felső sarkában található regisztráció menüpont alatt.


A regisztráció menüpontban értelemszerűen minden adatot ki kell tölteni, ami szükséges a webshop -n keresztüli rendeléshez. (szállítási cím, elérhetőség, számlacím stb…) Ezen adatokat a rendelés leadásáig van módja megváltoztatni. A Megrendelés gomb leadása után az huntlandwebshop@gmail.com email címre kérjük küldje el ha ettől szeretne eltérni. Erre a csomag feladásáig van módja!

A sikeres regisztrációt követően Ön a jelszavával belép az oldalra szintén a jobb felső sarokban található belép gomb segítségével. A regisztrációt követő első alkalommal és csak akkor, kérjük frissítse az oldalt a gépén vagy lépjen ki és vissza, hogy a szerver közben aktívnak vegye a regisztrációját. 

A Webshop-ban minden terméke mellett megtalálja a kosár ikont. Erre kattintva tudja a kosárba helyezni a terméket. A kosár oldalon tudja a termékeket kivenni vagy a darabszámokat változtatni, egészen a megrendelés leadása fül megnyomásáig. HA ezután szeretne változtatni bármit a kosárban, megteheti, hívja a központi számot vagy írjon az huntlandwebshop@gmail.com címre. 


A Belépés után a kosár tartalmában már csak rá kell klikkelnie a Rendelés feladása gombra és ezzel Ön már meg is rendelte a kiválasztott terméket. Ezzel az átvételkor fizetési kötelezettség terheli utánvét esetén. 

A weboldalunkon keresztül rendelt termék(ek)ről, a rendelés után kap egy e-mailt a regisztrációban megadott e-mail címre. Ez egy online megrendelő, amely az Ön által megrendelt termék(ek) listáját és azok árait tartalmazza. Kérjük, ellenőrizze az e-mailben kapott adatokat, és amennyiben bármilyen hibát talál, kérjük, azonnal jelezze az huntlandwebshop@gmail.com címen, vagy telefonon a 06-52-456-372 telefonszámon. A megrendelés visszaigazolásáról küldött e-mail nem számla. A számlát a termék kiszállításakor kapja meg. A termék tulajdonjoga is ekkor érvényesül.

Amennyiben az Ön megrendelésében hibát fedezünk fel, a rendelés feldolgozása előtt kapcsolatba lépünk Önnel, hogy tájékoztassuk a hibáról és a helyes adatokról. Ezután Ön törölheti vagy módosíthatja rendelését, immár a helyes adatokkal. Abban az esetben, ha többszöri próbálkozás után sem tudunk kapcsolatba lépni Önnel, úgy vesszük, mintha töröltette volna a rendelést.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a 27% Áfát tartalmazó ár). A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

A weboldalon leadott minden megrendelés elfogadásához cégünk jóváhagyása szükséges. Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen rendeléstől, bármilyen okból elálljunk. A vásárolt áruk jellemzőit, tulajdonságait a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A Huntland Webshop nem garantálja, hogy a jelen oldalakon található anyagok pontosak és teljesek. Webáruházunk bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található termékek információit, leírásait valamint árait.


A Huntland Webshop webáruház csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi formában is leadhatja:

Az huntlandwebshop@gmail.com e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve (erre a névre állítjuk ki a számlát), a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), illetve egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből nincs, vagy nem az Ön által rendelt kivitelben).
A 06/30-9357-664 telefonszámon. Hétköznap 08-17 óra óra között munkatársunk telefonon felveszi a rendelést, munkaidőn kívül viszont csak a fent említett e-mail címre küldve oldható meg a rendelés leadása, de CSAK akkor foglalkozunk vele, ha megad egy létező telefonszámot, amin vissza tudjuk igazolni a megrendelést. Az így leadott rendelésekre ugyanazok a szállítási és fizetési feltételek érvényesek, mint a webshop -unkon át leadott rendelésekre.

Amennyiben a LEADOTT megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, vagy a rendelt színárnyalatból, stb.) munkatársunk a megadott telefonszámon vagy e-mail címen megkeresi Önt. (Ezért nagyon fontos valamilyen telefonszám megadása - akit nem tudunk elérni, azzal nem tudunk egyeztetni, és arra fogunk várni, hogy mikor olvassa el az e-mail-t. Ha nem tudjuk valakivel felvenni a kapcsolatot, és a rendelésével olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!


Raktáron lévő termékeknél a csomagküldés 24 órán belül az MPL futárszolgálattal:

Raktáron lévő terméket minden munkanapon 12 óráig leadott rendelést a következő munkanapon az MPL  futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás az ország területére vonatkozik. 

Amennyiben nincs a termék a raktárunkban, azonnal megrendeljük a beszállítóinktól. Ebben az esetben a szállítási idő 3-12 munkanap is lehet. Ez attól függ a gyártónál van e raktáron, illetve a földrajzi elhelyezkedés miatt is több napot vesz igénybe míg beérkezik hozzánk. Ebben az esetben telefonon vagy levélben egyeztetünk a Megrendelővel, hogy a várható szállítási időpont megfelelő e számára.


A megrendelt termék szállítási díja egyszeri kiküldésre érvényes, viszont amennyiben a csomagot "nem vette át", "az átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megtagadjuk. A kellemetlenségek elkerülése végett, kérem adjon meg egy telefonos elérhetőséget, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk el tudja Önt érni.

Amennyiben szeretne információt kapni arról, hogy az Ön által megrendelt termék hol van (MPL-depó, futár, stb. - részletes nyomkövetése van minden csomagnak), hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol megadják Önnek a megrendelt termék csomagszámát, így Ön az MPL csomagkövetés oldalon láthatja hol tart a csomagja.

Házhoz szállítással történő rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük észrevételeiről írásban tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.


Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, mert emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt - akkor kérjük JELEZZE ügyfélszolgálatunknak a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen előfordul, természetesen van lehetőség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük (akár a saját költségünkön is). Ezzel a korlátozással nem a VÁSÁRLÓINKnak akarunk kellemetlenséget okozni, az a célunk, hogy minél jobban és színvonalasabban kiszolgáljuk őket! Ennek a korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan, rosszindulatú, vagy valótlan megrendeléseket és megrendelőket kiszűrjük.

A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor az MPL munkatársának kell kifizetnie készpénzzel vagy bankkártyával. Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, az MPL  üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről. Az MPL-l kérhető a csomag ismételt, vagy postán maradó, a Posta  5 munkanapon át őrzi a csomagot. Ha a csomagot ez idő alatt nem veszik át, akkor azt az MPL visszajuttatja áruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni csak a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk. A csomagot az MPL sértetlenül köteles átadni Önnek, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük vetessen fel erről jegyzőkönyvet az MPL munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni (ugyanis a későbbiekben az MPL nem fogja elismerni).

Sérült csomaggal kapcsolatos reklamációit, panaszait a kiszállítást követően 24 órán belül jelentheti telefonon a 06-30-9357-664 telefonszámon, vagy e-maiben a huntlandwebshop@gmail.com címen. Amennyiben 24 órán belül nem jelzi cégünknek észrevételeit, a későbbiekben azokat már nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben cégünk nyitvatartása nem teszi lehetővé, hogy reklamációját 24 órán belül telefonon közvetítse felénk, kérjük írjon nekünk e-mail címünkre. Az értesítés dátumát vesszük figyelembe.

A futár csak kiszállítja a csomagot a megadott címre, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel kérem forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. Az MPL  futár nem szereli össze a dobozban kiszállított készülékeket. Összeszerelést kizárólag szervizes munkatársaink, illetve a partnercégeink vállalnak! Amennyiben ezt a szolgáltatást szeretné igénybe venni, kérem keresse fel cégünket elérhetőségeinken és kérjen rá árajánlatot!


Webáruházunk a 30.000 Ft feletti értékű csomagokat az ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉRE INGYENESEN szállítja ki! Webáruházunk több beszállító termékeit kínálja. A termékek egy része állandóan van raktárkészleten, ám egyes termékeket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mail-n vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük írja meg nekünk e-mailben. Cégünk munkatársai minden beérkezett levélre reagálnak és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi, vagy besszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el - a maximális flexibilitással, és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!


Ingyenes kiszállítás

Webshopunkban található termékeket 30.000 Ft os Bruttó vételár felett Magyarország területén ingyenesen szállítjuk ki. Ingyenes kiszállítás tartozik azon termékeink mellé is, amelyek külön akciójában szerepel az ingyenes házhozszállítás. A Bruttó 30.000 Ft vételár alatti termékek esetén, a raktáron található áruk 24 órán belüli kiszállítás egyszeri díja a termék súlyától, szállítási módtól is függ A Díjtáblázat menüpont alatt találja a pontos összeget. A külföldi szállítási díjakról érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.


Megrendelési értesítő és visszaigazolás.

Ön minden elküldött rendeléséről visszaigazolást kap a regisztrációnál megadott email címére. Továbbá a Huntland Webshop munkatársa felkeresi Önt a megadott telefonszámon, és személyesen leegyezteti az esetlegesen még nyitott kérdéseket.

A megrendelés átvételekor utánvét esetén fizetési kötelezettséggel jár!


Fizetési módok

Webáruházunkban jelen pillanatban három fizetési mód használható.

1. Utánvétel:


Ez a készpénzzel az áru átvételekor történő fizetés. Az árut az átvételekor kell kifizetni készpénzben a Futárnak akár bankkártyával is a helyszínen. Ön megrendelheti a készüléket akár webáruházunk bevásárlókosarával, e-mailben vagy telefonon a 06-30-9357-664 telefonszámon. Munkatársaink összekészítik a csomagot, illetve ha van olyan termék, amelyre várni kell, akkor ezt telefonon, vagy e-mailben jelzik a megrendelőnek. Ha a rendelt termékek közül valamit nem tudunk beszerezni mert hiánycikk a gyártóknál, akkor ezt személyesen telefonon jelezzük, ha nem tudunk telefonálni (mert nincs telefonszám vagy nem veszik fel) akkor e-mail formájában értesítjük Ügyfeleinket. Amikor a csomag elkészül, kollégáink kiállítják a számlát, majd a csomag megkapja az azonosítóját, és a feladás napján egy e-mail-t küldünk megrendelőinknek .A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni  csomagról a csomagszám alapján. A futárnak a csomag átadásakor kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a csomag értékét, amely esetenként tartalmazhatja a szállítási költséget is.


2. Banki előre átutalás:

 Ebben az esetben a számlát vagy a díjbekérőt elküldjük e-mailen, a számlán szereplő összeget elutalja (hivatkozva az elküldött számla sorszámára) melynek beérkezése után elküldjük a csomagot.

3. Bankkártyás fizetés

Amennyiben a vásárláskor a bankkártyás fizetést választ, a kosár oldalról a bankkártyás fizetési oldal nyílik meg. A kért adatok megadása után visszatér a kosár oldalra és befejezheti a rendelést. Ekkor még módosíthatja az cím és számlázási adatokat. A megrendelés elküldése után már erre nincs lehetőség! A CIB Bank szervere kezeli a bankkártya adatait mi nem látjuk csak kapunk egy visszajelzést milyen státuszban van a bankkártyás fizetés. Amennyiben "fizetésre vár" a státusza, a csomag nem indulhat el mert nem teljesített pénzügyileg a rendelés. Abban az esetben, ha "FIZETVE" a státusza a terméket csomagoljuk és küldjük a Megrendelőnek, nem várjuk meg az összeg számlánkre történő beérkezését. 

Az ügyintézés pontos menete előre utalás esetén

1.Ön leadja cégünknek a megrendelését.
2.Munkatársaink megnézik, hogy minden termék van-e raktárkészleten, ha nincs, akkor viszont pár napot várni kell a beérkezésükre.
3.Ha minden Ön által rendelt termék hiánytalanul megvan, akkor kiállítjuk a számlát, és telefaxon elküldjük Önnek a számla másolatát, amely tartalmazza cégünk bank számlaszámát.
4.Ön elutalja a pénzt.
5.A pénz megérkezésekor (minden nap 08-18:00 között ellenőrizzük a beérkezett összegeket) telefonon, vagy e-mail-n értesítjük Önt, hogy a csomagot feladtuk 
6.Futárszolgálat esetében a csomag a következő munkanapon kerül kiszállításra, amennyiben az átutalt összeg cégünk bankszámlaszámára 12:00-ig beérkezik.
7.Önnek ebben az esetben a csomag átvételekor már semmit nem kell fizetnie.
8.Az MPL Futárszolgálat díját 15 ezer Ft feletti megrendelés esetében átvállaljuk!
9.Az elkészített csomagokat 15 napig őrizzük. Ez idő alatt többször is küldünk e-mailt az utaláshoz szükséges adatokkal, illetve erről telefonon is értesítjük vásárlóinkat, viszont ha ez idő alatt nem utalják el a csomag összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.


Gyakran Feltett Kérdések



Mennyi idő múlva szállítják ki a csomagot ha megrendelem?

Amilyen gyorsan csak lehet. De először rendeld meg, mert csak konkrét csomagra tudjuk megmondani, mikor tudjuk szállítani. Cégünk több ezer terméket árul. Van amit készletünkről azonnal tudunk adni és van amit nem tartunk raktárkészleten, ezért azt nekünk is meg kell rendelni. Vannak termékek, amik 1-3 nap alatt beszerezhetők, de vannak olyan termékek is, amik éppen elfogytak a beszállítók, vagy a gyártók készletei is. Ezekre több napot, vagy akár hetet is várni kell. Vannak olyan termékek, speciális készülékek, amiket az importőr is csak külön megrendelésre szállít, ezek esetében akár egy hónap is lehet a várakozási idő. Konkrétan megmondani, hogy egy csomagot mikor tudunk szállítani, csak a rendelés leadása után tudjuk, hiszen a fent leírt esetek végtelen kombinációja lehetséges. Egy dolgot garantálhatunk: cégünk munkatársai mindent megtesznek azért, hogy a megrendelt terméket mielőbb elküldjék megrendelőinknek. Ha valamire várni kell, az kizárólag a beszállítóink lassúsága miatt van.


Hova és hogyan utaljak banki előre átutalás esetén?

A megrendelés előtt mindenképpen hívja munkatársunkat elérhetőségeinken, ugyanis Ő fogja tájékoztatni a pontos részletekről. Megrendelése után a csomagot elkészítjük, majd kollégáink kiállítják róla az átutalásos számlát. A számlát a kiállítás után közvetlenül elfaxoljuk Önnek, ugyanis ezen szerepel majd az a bankszámlaszám, amelyre el kell utalnia a számla összegét. Amint az átutalt összeg beérkezik bankszámlánkra, megrendelését azonnal teljesítjük. Ezen kiszállítás alkalmával az MPL Futárszolgálatnak nem kell külön futárdíjat fizetni, mindössze csak át kell venni a csomagot. A kellemetlenségek elkerülése végett, csak akkor tájékoztatjuk vásárlóinkat az utaláshoz szükséges adatokról, amikor minden készen van. Az utaláson az elkészült számla sorszámát kell majd feltüntetni, hogy a csomagot pontosan be tudjuk azonosítani, és az átutalt pénzről tudjuk, hogy melyik csomaghoz tartozik.

Tudok-e módosítani a rendelésemen?

Természetesen, írhat egy levelet, amelyben megkéri az ügyfélszolgálatot, hogy módosítsák megrendelését, viszont ez csak abban az esetben kivitelezhető, ha a megrendelését még nem küldték el munkatársaink. Ha módosítani szeretné megrendelését, akkor azt célszerű a megrendelést követő 1 órán belül kérelmezni, ugyanis amikor már készen van a számla, és útjára van indítva a csomag, akkor a módosítás már kivitelezhetetlen. Ilyenkor már csak abban az esetben tudjuk módosítani megrendelését, ha postai úton, vagy személyesen visszahozza telephelyünkre. A már megírt számlát ilyen esetekben sztornóznunk kell, és új számlát kell írni a módosított rendelésről. Általában mindent a lehető legrugalmasabban szoktunk intézni, viszont ehhez az is kell, hogy időben (még a csomag kiküldése előtt) értesüljünk a megrendelés módosításának igényéről.

Mennyi a szállítási költség?

A kiszállítás az egész ország területére vonatkozik, a legnagyobb várostól a legkisebb településig. Amennyiben a megrendelés bruttó összege meghaladja a 30.000 Ft –t, a kiszállítás összege díjtalan. Az ennél kisebb összegű  rendelések szállítási költségét a Díjtáblázat menüpont alatt találja. 

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Természetesen igen. Ha e-mail-n szeretne rendelni, akkor kérem írja le a levél végére elérhetőségét (név, cím, telefonszám), illetve küldje el nekünk a megrendelni kívánt termék pontos megnevezését. Ha telefonon rendel, akkor ezt a következő telefonszámon teheti meg: 06-30-9357-664 munkanapokon 08-17 óra között.

Kérhetem a számlát más névre?

Természetesen igen. Rendszerünkben külön van a szállítási és a számlázási cím. Egy megkötés van, kérem ezt időben jelezze internetes elérhetőségeinken, vagy az oldalon feltüntetett telefonszámok egyikén.


Méretprobléma esetén mi a teendő?

Jelezze felénk és ebben az esetben minél előbb cseréljük a terméket. Ha van raktáron az új méret ez egyszerű, hiszen elküldjük Önnek és a rossz méretű terméket elhozza-az-az csereként elhozza a futár. Addig át sem adja az új csomagot. Ebben az esetben a csere díja 2000 Ft.-. Erről a számla a csomagban lesz.


Elhibáztunk valamit (mármint cégünk munkatársai), mi ilyenkor a teendő?

Sajnos van ilyen. Bármennyire is igyekszünk emberek vagyunk és hibázhatunk mi is. Minden csomagot többször is leellenőrzünk, azonban előfordulhat, hogy tévedünk. MINDEN ilyen esetben a saját költségünkön javítjuk a hibát. Általában egy úgynevezett „cserecsomaggal” orvosolható a probléma, ami annyit jelent, hogy küldünk Önnek egy új terméket a futárszolgálattal, amit csak akkor ad oda a futár, ha az általunk elrontott csomagot (amelyet már korában kiküldtünk Önnek) átadja neki. Így egy útból megoldható a csere. Ennek a költsége természetesen minden esetben, amikor mi tévedünk, bennünket terhel. Egyre kérjük csak, próbálja meg a vissza-terméket egy dobozba úgy becsomagolni, hogy az lehetőleg épen és sértetlenül érjen vissza hozzánk. Köszönjük.


Nagyon köszönjük, hogy a Huntland Webshop-t választotta.

Információ: huntlandwebshop@gmail.com vagy 06/30-935 7664